שר הרווחה הבטיח: שכר הסייעות יעלה משמעותית

אבי יעקב No Comments on שר הרווחה הבטיח: שכר הסייעות יעלה משמעותית

שר הרווחה יעקב מרגי סייר הבוקר ברשת 'צהר הלב' ברכסים והבטיח: שכרן של הסייעות יעלה במאות שקלים בחודש במסגרת תקציבית של 40 מיליון ש"ח. ברשת מסרו "השר הביא עמו בשורה חשובה שתמנע אפליה בין העובדות"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך סיור מקצועי שערך היום שר הרווחה יעקב מרגי בסניף רכסים של רשת 'צהר הלב', המפעילה עשרות מסגרות ברחבי הארץ לאלפי בני נוער וילדים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים, הבטיח השר בפני הנהלת הרשת לזרז את סוגיית העלאת שכר הסייעות במעונות יום השיקומיים.

השר ערך סיור בכלל המוסדות של 'צהר לב' בעיר, כאורחו של ראש המועצה המקומית הרב דן כהן, כולל בית הספר והגנים לגילאים הצעירים ומועדוניות הארכת היום, מרכז התעסוקה השיקומי לגילאים בוגרים ומערך הדיור.

השר פגש כמה מהסייעות באופן אישי ושמע מהן על מצוקת השכר הקיימת בתחום. במהלך המפגש חשף השר כי כבר השיג לכך תקציב של 40 מיליון שקל להגדלת השכר, וכי בימים אלו יושבים גורמי המקצוע במשרד כדי להשלים את התחשיבים לתוספת השכר לסייעות.

במהלך ישיבת עבודה שקיים מרגי עם הנהלת רשת 'צהר הלב', אמר השר כי הנחה את מנכ"ל המשרד, ינון אהרוני, לזרז את עבודת גורמי המקצוע בנושא, תוך שהוא מבטיח לעשות כל מאמץ כדי שהתוספת תהיה רטרואקטיבית – כבר מחודש אפריל.

כזכור, לפני כחודש ועד מעונות יום השיקומיים הכריז על השבתת המעונות בעקבות מצוקת השכר, אולם זו נמנעה לאחר שהשר הבטיח לפתור את הסוגיה, וביקש להימנע מהשבתה לטובת אלפי הילדים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים.

ברשת 'צהר הלב' בירכו על ההחלטה. מנכ"ל הרשת ישראל קורניק מסר: "שמחנו לארח את השר ולהפגיש אותו עם צרכיהם של הילדים הנפלאים האלו ועם המטפלות שנותנות את נשמתן למען הילדים. השר הביא עמו בשורה חשובה על העלאת השכר המתוכננת, שתמנע אפליה בין העובדות ברשת ותאפשר לשלם שכר ראוי לסייעות הנפלאות שלנו".



0 תגובות